Nog 6 nachtjes

29 januari 2012 - Amsterdam, Nederland

Het is bijna zover,

De koffer wordt vandaag voor de 4e keer herpakt - nog steeds past er veel te weinig in!

Gister etentje gehad met de familie en aanhang, onder andere voor mijn vertrek en heb geweldig mooie en handige dingetjes gekregen die óók nog in mijn koffer moeten gaan passen!

Een ontzettend leuk weekend gehad met de oldskool vriendinnetjes, en dat doen we deze week - tentamens of niet - gewoon nog even over met al dan niet oldskool vriendjes en vriendinnetjes! Het is immers altijd tijd voor een feestje, ondanks dat er natuurlijk niets te vieren valt als ik vertrek. Dat is om te jenken!

Anyhoe, er komt nóg een bikini bij de 5 al ingepakte, want een 6e is ook altijd handig en ik werk daar maar 5 dagen in de week dus tijd zat om bikini's te dragen lijkt mij (ik heb overigens geen zwembad bij mijn huis).

Lieve allemaal, deze week hebben jullie nog een kans om mij op Nederlands nummer te bellen, om mij te zien en te knuffelen, want vanaf vrijdag 22.30, als ik lekker naar mijn bedje ga om de volgende dag fris en fruitig in het vliegtuig te zitten, is dit alles niet langer mogelijk! Tamtamtamtaaaaam..

Op skype trouwens wel hoor, gebruikersnaam: lize.bruijn

Surinaams nummer komt nog.

Adres is de Wakibasoestraat 625, paramaribo, suriname.

(volgens mij moet post - maar ja wie stuurt er nog post - op deze manier aankomen maar dat zal ik daar nog eens goed navragen.)

Veel Xx, liefs en bedankt voor het lezen van dit overbodige bericht ;)

Lies.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joos:
    29 januari 2012
    Uiteraard zijn er nog mensen die post versturen, denk aan je grote zus! Een kaartje zal je zeker krijgen, misschien nog voor dat je aankomt , op de Wakibasoestraat ( die straat herkent m'n spellings controle nog niet).

Het was een heel gezellige etentje gisteravond en we hopen dat we je nog ff gedag kunnen zeggen voordat je fris en fruitig t vliegtuig instapt! We bellen deze week nog wel, geniet nog van iedereen hier in NL, je kamer in de Jordaan en het altijd haastige leven in de stad, in Suriname zal het rustig zijn ;)

Liefs, Joos
  2. Hanneke:
    30 januari 2012
    Hahah van die straatnaam alleen al word je gewoon vrolijk! :P See you friday!! xxxx
  3. simone:
    3 februari 2012
    lieve Lies,

goede reis morgen en geniet er van gaaf hoor.

veel werk en vrije tijd plezier in Suriname.

liefs Simone
  4. Mama:
    4 februari 2012
    Lieve Lies, ik had al een berichtje verstuurd maar ik denk dat er iets is foutgegaan. Haha kun je van mij verwachten!! Bij deze wens ik je nu een hele goede aankomst in Suriname. Ik denk de hele dag aan je nu je in dat vliegtuig zit! Liefs en xxxxxxxxxxx
  5. Wes:
    13 februari 2012