Week 6! Nieuwe Stage, Ayo en nieuwe huisgenoot

19 maart 2012 - Paramaribo, Suriname

Week 6! Nieuwe Stage, Ayo en nieuwe huisgenoot

Deze week heb ik een nieuwe huisgenoot gekregen, Renee, hij is errug gezellig! Beetje de stad laten zien en dergelijke dingen.

Verder natuurlijk mijn nieuwe stage begonnen waar je erg gekke dingen mee maakt. Het is een stichting voor rechtsbijstand voor vrouwen, maar tegenwoordig ook voor mannen, en het is er echt super gezellig met mijn 3 collega’s die om en om werken. Ik kreeg gelijk werk, statuten maken, en mocht bij alle hulpverleningsgesprekken aanwezig zijn. Nu vooral nog observeren maar deze gesprekken mag ik ook zelf gaan doen! Ik heb het erg naar mijn zin.

Dit weekend naar Ayo geweest, een plaatsje bij Carolina. Ik was met een groep mee van 12 mensen, en we hebben vooral het hangmatteren beoefend. Dit is een erg intensieve sport zoals je begrijpt. Het gaat om het ophangen van een hangmat, hier in klimmen en in chillen, maar af en toe moet je eruit om een biertje te halen.

We hebben veel gezwommen en het is gewoon heerlijk om in de natuur te zijn. Jozefien was jarig en dat hebben we zaterdag gevierd nadat we vrijdag ook al de nodige bieren genuttigd hadden onder het genot van heerlijke muziek en gitaarmuziek van Lien en Jozefien. Chillheid ten top.

Helaas heeft het weer niet goed meegewerkt, en hadden we veel regendruppels, maar al met al was het een heel goed gezellig en prima weekend! Niets te klagen.

Nu net weer lekker thuis, vroeg naar mijn hangmat op poten denk ik, en morgen weer werken. Daarna mijn fiets ophalen bij zus en zo want Renee is met mijn fiets daarheen gefietst om te vragen of ze een fiets voor hem hadden en tsja, een fiets mag je niet aan derden uitlenen. Hopelijk is er geen probleem en krijg ik hem gewoon terug. Anders heb ik wel een probleem..

Maar hoe dat opgelost is – dat horen jullie volgende week!

1. Viv:
    19 maart 2012
    Verrassend kort, maar wel weer leuk om te lezen dat je stage bevalt! Meer verantwoordelijkheid, meer werk.. :) Dat Ayo klinkt weer als een paradijsje! Succes met je fiets en je stage!
    Xx
  2. Jan:
    19 maart 2012
    Lekker kort maar krachtig verhaal.. Lekker weekendje weg en nu weer lekker op je nieuwe stage! Gelukkig heb je nu wel wat te doen en ben je lekker bezig!:D
    Die fiets lukt je vast ook wel weer!

Kus
  3. Hanneke:
    25 maart 2012
    Haha, leuk zo'n cliffhanger aan het eind! :P